تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، افسران جنگ نرم تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حفظ ارزش‌های اسلامی در درون اعضا و توسعه گفتمان و اقدام در جهت ایجاد رویش‌های جدید انقلابی در جامعه است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، افسران جنگ نرم تهاجم فرهنگی دشمن هستند که می‌توانند نجات بخش بسیاری از جوانان باشند.

رئیسی افزود: تلاش در جهت توسعه علمی و فناوری کشور، حرکت در مسیر اشاعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی، دین‌مداری، عدالت‌محوری، مبارزه با فساد و زشتی‌ها، اساس شکل‌گیری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: موضوعات مرتبط با جوانان از مسائل با اهمیت در آستان قدس رضوی به‌شمار می‌رود، تلاش داریم از امکانات متعلق به امام رضا(ع) در جهت ایجاد مراکز مفرح تربیتی برای جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز اعضاء اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به خدمتیاری رضوی مفتخر می‌شوند، امید است به برکت این عنوان در هر جایگاه و منصبی، خادمانی شایسته برای فرهنگ، اخلاق و سبک زندگی رضوی باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.