وزیر کشور جزئیاتی از دیدار با مراجع عظام تقلید و گفتگوهای صورت گرفته را بیان کرد.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش سراسری استانداران، فرمانداران و مدیران کل سیاسی وزارت کشور و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در این همایش به دنبال جمع بندی فعالیت وزارت کشور بوده ایم، اظهار داشت: معاونین مختلف وزارت کشور الزامات، مقتضیات و شرایط حوزه های کاری خود را مطرح کردند. در حوزه اجتماعی اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی، اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی و شهرداریها نیز مسائلی بود که بررسی شد.

وی افزود: در این همایش، برنامه هایی برای آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه های مختلف برای شرکت کنندگان برگزار شد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وی به قم و مطرح شدن بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها در دیدار با مراجع، تصریح کرد: در دیدار با مراجع عظام تقلید هیچ گونه صحبتی در این خصوص نشد و بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور تشریح شد.

وزیر کشور ادامه داد: در این دیدارها در خصوص حوادث دیماه کشور و حوادث اخیر در تهران سوالاتی وجود داشت که به آن پاسخ داده شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مراجع بر آن تاکید داشتند بحث حجاب بود، خاطرنشان کرد: در خصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است، اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.

وی در پایان تصریح کرد: جاهایی که وزارت ورزش و جوانان هماهنگی هایی صورت داده، توفیقاتی وجود داشته است، اما در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانیکه به ورزشگاه مراجعه کرده بودند نیز دستگیر نشدند، بلکه در جای مناسبی نگهداری شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.