سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار سختی پیش‌رو داریم اما هدفمان را می‌دانیم، به چیزی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

به چیزی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم/ ما هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چند بازیکن اصلی را نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: به بهترین نحو می‌خواستیم بازی را مقابل الوصل به اتمام برسانیم تا هواداران را شاد کنیم و با امتیازاتی که می‌گیریم صعودمان به مرحله بعد را تقریبا قطعی کنیم.

وی افزود: می‌دانیم کار سختی داریم اما هدفمان را می‌دانیم و به دنبال آن هستیم. می‌خواهیم روند تیم را همینطور ادامه دهیم. همه بازیکنان سالم و سلامت هستند به جز مصلح؛ طاهرخانی و مسلمان هم کسالت مختصری داشتند که امروز تمرین کردند و خوب بودند. انتظار داریم همه آماده و سلامت باشند و با شادی به استقبال نوروز برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ضعیف بودن تیم الوصل گفت: قبل از هر چیزی ما خوب بودیم؛ این که برخی بازیکنان نبودند یا بودند مسئله‌ای نسبی است. ما هم نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بدون چند ملی‌پوش بازی کردیم. 

وی افزود: ما خوب و با کیفیت بازی کردیم و اجازه ندادیم ما را به خطر بیاندازند؛ حتی می‌توانستیم برد با کیفیت تری داشته باشیم. آنها بازیکنان جوان و جدیدی داشتند، اما ما صبور بودیم و به نتیجه رسیدیم.

برانکو درباره پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان برای هدایت تیم این کشور گفت: مرتب از گوشه و کنار تماس می گیرند البته می دانم که 6 ماه است تیم ملی فوتبال ازبکستان دنبال سرمربی است؛ این موارد برای تمام مربیان طبیعی است، اما من سرمربی پرسپولیس هستم و این مهمترین مسئله است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.