سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم بازیکنانی با وضعیت مشابه عالیشاه داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند اما ما مانع رشد آن بازیکن نشدیم. قطعاً مسئولان تراکتورسازی هم همین نگاه را دارند.

گرشاسبی: تراکتور امانت ما را بدون مشکل بازگرداند/به منشا گفتیم، خودش باشد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران در مورد صحبتش با هواداران گفت: صاحبان اصلی باشگاه هواداران هستند که از راه دور آمده بودند و یک سری نگرانی داشتند و ما هم در حد توان‌مان پاسخ دادیم و اصل قضیه این است که برخی مطالب دروغ منتشر می‌شود و سریال‌های منفی که درست می‌شود، هواداران را نگران می‌کند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در نقل و انتقالات بازیکن محروم هستیم و همین موضوع تأثیر می‌گذارد. از رسانه‌ها انتظار نداریم که به نفع ما چیزی بنویسند بلکه از آنها می‌خواهیم که فقط دروغ ننویسند و تیم را دچار حاشیه نکنند. نگرانی هواداران هم به خاطر همین موضوعاتی بود که واقعیت نداشت. بچه‌ها امروز تمرین پرنشاطی را انجام دادند از همین تمرین می‌توان همه چیز را فهمید ما در لیگ و آسیا کار می‌کنیم و همه می‌دانند هر اعزامی چه مشکلات و هزینه‌هایی دارد. تلاش می‌کنیم تا تیم دچار آسیب نشود. از طرف دیگر پیگیر کارهای محرومیت هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه سلطانی‌فر در حضور اینفانتینو موضوع محرومیت پرسپولیس را مطرح کرد و ما هم مکتوباتی را به رئیس فیفا ارائه دادیم، امیدواریم یک پنجره محرومیت هم بخشیده شود و اگر هم نشد مجبوریم دست بسته حرکت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت عالیشاه و اینکه گفته می‌شود تراکتور این بازیکن را اخراج کرده است، گفت: ما هم بازیکنانی با وضعیت مشابه عالیشاه داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند اما ما مانع رشد آن بازیکن نشدیم. قطعاً مسئولان تراکتورسازی هم همین نگاه را دارند و دنبال این نیستند که شرایط را سخت کنند. آجورلو خودش سالها در فوتبال بوده و دنبال این مسائل نیست.

گرشاسبی ادامه داد: ۱۹ بهمن ماه خدمت عالیشاه تمام شده و هرچه زودتر باید برگردد. این بازیکن امانتی از پرسپولیس بوده و امیدوارم این امانت بدون مشکل بازگردد. نوراللهی هم با محبت آجرلو و فرماندهان نظام وظیفه مشکلش حل شد و به تیم بازگشت. آجورلو خودش با این بچه‌ها آشناست و ما نگران مشکلی نیستیم.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با منشا انجام داده است، گفت: صحبت ما این بود که منشا خودش باشد و تلاش کند که آماده‌تر شود. خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارد اما به هر حال هر بازیکنی در مقطعی ممکن است دچار مشکلات روحی و روانی شود. او قرار بود دیروز به باشگاه بیاید که سر ما شلوغ بود و امروز با وی صحبت کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود شاید او به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی معرفی شود، گفت: خادم زحمات زیادی برای کشتی کشیده و همه تلاش می‌کنند که او بازگردد و برای مسابقات جهانی و المپیک کشتی را مدیریت کند.  من این موضوع را شایعه و کذب می‌دانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.