دروازه‌بان پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس حساس هستند و به همین دلیل درباره داور دیدار استقلال مقابل العین واکنش نشان ندادم.

بیرانوند: به خاطر حساس بودن هواداران پرسپولیس، درباره داور دیدار استقلال واکنش نشان ندادم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بازی با الوصل و پیروزی در این دیدار توانستیم  از نظر روحی و روانی خود را تقویت کنیم. یک ریکاوری داشتیم و الان همه آماده هستند. امیدوارم با این روحیه بچه ها و دعای هواداران نتیجه خوبی در ادامه این مسابقات بگیریم.

وی در مورد گروه پرسپولیس در آسیا عنوان کرد: گروه ما واقعا سخت است. الان سه تیم 6 امتیازی هستند و شانس صعود دارند. اینکه گفته‌اند گروه استقلال گروه مرگ است درست است اما الان الهلال، العین و الریان هر کدام سه امتیاز دارند. همین الوصلی که ما بردیم 4-5 بازیکن خوب خودش از جمله کاپیتان‌شان را نداشت و شما دیدید هر زمان اراده کردند روی دروازه ما فشار آوردند. وقتی سرمربی الوصل می‌گوید شانس صعود داریم گروه‌مان سخت است.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد دیدار برگشت مقابل الوصل عنوان کرد: ابتدا باید یک امتیاز که داریم را حفظ کنیم و پس از آن برای برد تلاش کنیم. مطمئنا در آنجا بازی سختی خواهیم داشت. 

بیرانوند در مورد اینکه داور بازی استقلال و العین خیلی به ضرر این تیم سوت زد و آیا نگران این موضوع نیستید که برای پرسپولیس چنین اتفاقی بیفتد، گفت: خیلی ناراحت شدم و می‌خواستم عکس‌العملی نشان دهم اما چون هواداران پرسپولیس حساس هستند این کار را نکردم. استقلال حقش برد با نتیجه دو بر صفر بود. احساس می‌کنم آن داور طوری قضاوت کرد که تا آخر عمرش درآمدش را کسب کرد و با این کار سر ایرانی‌ها را برید.

وی ادامه داد:‌سال گذشته هم این اتفاقات برای تیم ما افتاد. در بازی با الهلال و الریان علیه ما سوت زدند. پنالتی که باید روی علیپور می‌گرفتند را نگرفتند و از سوی دیگر یک صحنه مشکوک را علیه ما پنالتی اعلام کردند. امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نشود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.