ساری- فرمانده انتظامی مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با عدم برخورد با ولنگاری های اجتماعی این سوال را مطرح کرد که آیا ۳۰ دستگاه متولی عفاف و حجاب به مسئولیت شان عمل می کنند؟

دستگاه های متولی عفاف و حجاب به وظایف شان عمل نمی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ۱۶۰۰ وظیفه برای دستگاه های مرتبط با عفاف و حجاب تعریف شده است، تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به وظیفه شان عمل کنند و این مهم تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست.

وی نقش خانواده و دستگاه های فرهنگی را این میان مهم خواند و افزود: با مساله کشف حجاب، براساس قانون عمل می کنیم.

سردار میرفیضی در رابطه چگونگی برخورد با کشف حجاب در اتومبیل های سواری خاطرنشان کرد: برخورد در این رابطه، نامحسوس بوده و متخلفان از طریق پیامک احضار و اتومبیل شان به پارکینگ هدایت می شود.

رئیس پلیس مازندران با بیان اینکه میزان کلاهبرداری در استان زیاد است، یادآور شد: در این راستا ۱۵۱۹ نفر دستگیر که ۱۴۳ نفر کلاهبردار حرفه ای بودند و ۳۲ میلیارد تومان اموال نیز در این ارتباط کشف گردید.

سردار میرفیضی از کشف ۵۰۰ هزار مواد محترقه خبر داد و گفت: با رشد ۵۱ درصدی کشفیات مواجه بودیم و در این راستا ۸۴ نفر دستگیر شدند.

وی به حضور ۸۰ ایستگاه پلیس در ایام نوروز در تفرجگاه ها و سواحل اشاره کرد و افزود: برای پیشگیری از وقوع سرقت، ۷۶۲ واحد گشتی در سطح استان حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ۲ و دو دهم تصادفات کشور مربوط به مازندران است، گفت: نرخ تصادفات به ازای هر ۱۰۰ هزارنفردر مازندران، ۳۲۰ فقره است در حالیکه این رقم در کشور ۵۶۴ فقره است.

سردار میرفیضی با اعلام اینکه با اجرای ۱۷ طرح، ۱۱ باند و شبکه قاچاق متلاشی شد، افزود: در این راستا ۳۵ میلیارد ریال اموال قاچاق ضبط گردید.

وی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی با افزایش ۱۷ درصدی جرایم مواجه بودیم، از رشد ۷۳ درصدی کشف جرایم در این حوزه خبر داد و یادآور شد: ۲۹ درصد تخلفات مربوط به برداشت های غیرمجاز است.

فرمانده انتظامی مازندران در پاسخ به گلایه خبرنگارقدس در رابطه با سختگیری هایی که به هنگام حضور خبرنگاران در جلسات فرمانده انتظامی صورت می گیرد، قول مساعد داد تا اینگونه جلسات در محیط های غیرنظامی از جمله دانشگاه علمی کاربردی برگزار شود.

سردار میرفیضی در رابطه با برخوردهای نامتعارف صورت گرفته، از خبرنگاران حاضر در جلسه دلجویی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.