شهرکرد-امام جمعه شهرکردگفت: امروز جهان غرب و نظام سلطه تمام همت خود را بکار گرفته تا ارز شهای دینی را تخریب و جامعه را به ابتذال بکشانند.

زن یک انسان به اوج رسیده در معارف اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شده بود با تجلیل از مقام زن گفت:میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و تکریم مقام مادر را صمیمانه تبریک می گویم به همه دلدادگان این خانواده که مقارن با امروز است.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه  با انتقاد شدید از نظام سلطه و جهان غرب گفت : متاسفانه تمام تلاش غرب  و مستکبرین و دنیای ملحد و بی دین امروز این است که زن را وسیله تخریب بشریت قرار بدهد،زن را وسیله ی سقوط انسانها و نابود کردن انسانیت قرار بدهد.

حجت الاسلام نکونام در ادامه تصریح کرد: امروز زن یک ابزار شده در دست جهان غرب تا مانع رشد بشریت بشوند، در حالی که زن یک انسان به اوج رسیده در معارف دینی و قرانی است، زن نه تنها مانع کمال نیست بلکه زن ابزار تکامل و پیشرفت است و به جمله حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که از دامن زن مرد به معراج می رود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: متاسفانه یک عده ای کمر همت بسته اند برای اینکه جامعه زهرائی را از فرهنگ زهرائی تهی کنند.چه نسبت به زن و چه نسبت به دیگر ارزشها، و یک عده ای در تلاش هستند معروفات را به منکر تبدیل کنند و منکر به معروف تبدیل شود.

وی خاطر نشان ساخت: یک سری با آهنگ های حرام،یک سری با رقص های حرام می خواهند جامعه را به ابتذال بکشانند و یک سری با جمع های مختلط زن و مرد را به جان هم ودر کنار هم با انواع فساد سعی در ابتذال جامعه و بشریت تلاش و کوشش می نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: بعضی ها در تلاش هستند که انقلاب اسلامی تهی از ارزشهای دینی و مقدسات اسلامی شود، اگر آمریکا دنبال این مسائل باشد جای تعجب نیست،اما داخل کشور چرا؟ واقعا" جای تعجب و شگفتی است.

وی با انتقاد از برخی حرکات و مسائل که در چند روز گذشته در تهران و برج میلاد رخ داد، گفت: مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند بعضی ها نان اسلام را می خورند و سنگ فرهنگ غربی را به سینه می زنند

حجت الاسلام نکونام در خاتمه افزود: برخی از روسا ان بالا نشسته اند که بعضی حرف های تحریک آمیزبه زبان جاری نموده و مردم را رو در روی هم قرار بدهند مسئولا ن توجه داشته باشند در جهت حفظ ارزشها و مسائل دینی مقید و هوشیار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.