اهواز_ سرپرست هیات گلف خوزستان گفت: از استاندار خوزستان تقاضا داریم که با توجه به این که خوزستان مهد گلف ایران است، حداقل در حد مقام و نام استان، یک زمین چمن گلف در اهواز داشته باشیم.

اختصاص زمین چمن گلف برای اهوازی ها

به گزارش قدس آنلاین، رضا علیجانی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره گلف " جام مرحوم حسین پور" که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: ۱۷ تیم از سراسر کشور در این مسابقات شرکت داشتند و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند. امیدوارم سال آینده این جام برای بانوان نیز طراحی و برگزار شود.

وی بیان کرد: در صورت حمایت مسوولان استانی و ملی این جام را در سطح بین المللی برگزار می کنیم. از استاندار خوزستان تقاضا داریم که با توجه به این که خوزستان مهد گلف ایران است، حداقل در حد مقام و نام استان یک زمین چمن گلف در اهواز داشته باشیم. متاسفانه حتی برخی بانوان به دلیل فراهم نبودن این شرایط به مسجدسلیمان می روند.

سرپرست هیات گلف خوزستان گفت: رایزنی هایی با شهرداری و اعضای شورای شهر داشته ایم و برای اهدای زمین وعده هایی به ما داده اند ولی از استاندار و سایر مسوولان تقاضای حمایت داریم. حداقل دو هزار متر زمین برای تمرین باید طراحی شود که ترجیحا پارک ساحلی اهواز مدنظر است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.