بجنورد- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تدوین سند رشد، سرمایه گذاری و اشتغال در استان خبر داد.

تدوین سند رشد، سرمایه گذاری و اشتغال خراسان شمالی انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، نوری در اولین جلسه هماهنگی تدوین سند رشد، سرمایه گذاری و اشتغال استان ضمن اشاره به مشکلات پیش روی اشتغال، بیکاری را به عنوان معضل نگران کننده در جامعه دانست و بر لزوم هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر در راستای ارائه راهکارها و سیاست های پیش رو نظیر تدوین برنامه جامع اشتغال با توجه به فرابخشی بودن آن تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام عالی استان جناب آقای مهندس صالحی مبنی بر هدف گذاری، جهت رسیدن به نرخ بیکاری ۵ درصد تا پایان برنامه ششم توسعه و به منظور پیگیری و کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در استان نیازمند گفتمان سازی هستم.

وی گفت: تدوین سند رشد، سرمایه گذاری و اشتغال با انجام برنامه ریزی، ارائه سیاست‌ها و اولویت های  مورد نظر بر اساس شاخص ها و پتانسیل های استان انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: با تکمیل سند مذکور و ارایه اطلاعات دقیق به فعالین بخش اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف و برنامه ریزی مسوولین، تحقق برنامه های مربوط به حوزه اشتغال با سهولت بیشتری انجام می شود.

نوری ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کمیته های مختلف فنی و برگزاری جلسات مستمر و مباحثه سازنده و تبادل نظر با نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در این باره، نتایج قابل استنادی برای تحقق این هدف حاصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.