یزد - استاندار یزد گفت: دستگاه هایی که درجذب اعتبارات ضعیف عمل کردند و با دلایل موجه و منطقی نتوانستند جذب بودجه داشته باشند مورد بررسی قرارگرفتند و مشخص شد شرایط جذب بودجه توسط برخی دستگاهها مناسب نیست.

شرایط جذب اعتبارات توسط برخی دستگاه ها در استان مناسب نیست

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمود زمان قمی پیش از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد با تبریک میلاد حضرت فاطمه (ص) اظهارداشت : در برهه ای از زمان وضعیت اقتصادی استان در حوزه جذب اعتبارات وضعیت مناسبی نبود و برخی ادارات در جذب بودجه ضعیف کردند. این وضعیت مورد بررسی قرار گرفت و بسیاری از کمبود ها در حال حاضر بر طرف شده است.

وی افزود : ممکن است برخی از دستگاههای  اجرایی توانایی جذب بودجه را نداشته باشند  که باید دلیل آن مشخص شود و دستگاهها با دلایل منطقی بگویند که توانایی جذب بودجه را ندارند .

زمانی قمی ادامه داد: اهمیت جذب اعتبارات در استان ضروری است و باید توجه داشت که این اعتبارات در استان جذب شود که در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: با پیگیری هایی که در راستای جذب بودجه انجام شده میزان اعتبارات استان به شرایط مطلوبی رسیده، همچنین با سوابق سالهای قبل این اعتبارت در استان جذب شده و با توجه به شرایط کنونی حاکم برکشور باید در این راستا اهتمام جد ی تری داشته باشیم.

استاندار افزود: با اطلاعاتی که ازسالهای قبل دریافت کردیم مشاهده کردم که اعتبارات خوبی جذب شده و در روزهای پایانی سال کارهای جذب را به خوبی انجام دهیم .

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به درپیش بودن ایام عید نوروز و اینکه شهر یزد به ثبت جهانی رسیده و نگاه گردشگران و مسافران بیشتر به این شهر است باید کارهای بیشتر و بهتری برای رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی انجام دهیم تا با سفر به شهر جهانی یزد خاطره  خوبی از این شهر داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.