یزد - معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در ایام نوروز برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در آماده باش خواهند بود.

دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران شهرستان یزد در آماده باش کامل هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،محمد حسین فلاح تفتی پیش از ظهر شنبه درجلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد اظهارداشت : مدیران ادارات و نهادها باید با تنظیم لیست های کشیک در این ایام نظارت کافی و جامعی را بر اجرای صحیح فعالیت های حوزه مدیریت خود داشته باشند.

وی با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط شهرداری ها و دهیاری ها در فراهم کردن فضای شایسته به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی افزود: پیوستگی و تعامل بین شهرداری ها و دهیاری ها و سایر دستگاه های عضو ستاد مورد تأکید است و امیدواریم با این روند شرایط بسیار خوبی در شهرستان یزد در این ایام فراهم شود.

فلاح تفتی با اعلام اینکه در دستور العمل ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۷ شرح وظیفه برای کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان ساخت: توجه به وضعیت زیرساخت ها و تأسیسات شهری، توجه به ابعاد بهداشتی، ترافیکی، خدمات و فرهنگی شهر و روستاها، رفع مسائل و مشکلات در برخی از پارک ها و فضای سبز از مهمترین مسائلی است که باید اعضای این کمیته به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون فرماندارتصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته هر گونه حفاری در شهرستان از روز ۱۵ اسفندماه ممنوع شده و دستگاه های خدمات رسان و شهرداری ها باید در این مهلت باقی مانده نسبت به تکمیل طرح های خود در سطح شهر اقدام نمایند.

فلاح تفتی با اشاره به ثبت شهر میراث جهانی یزد در فهرست آثار یونسکو گفت: قطعاً در سال جدید حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان یزد به نسبت سالهای گذشته بیشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به این اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نیز در خور شأن و جایگاه شهر جهانی یزد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.