کرج - استاندار البرز گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام و بالای ۸۰ درصد از اولویت های دولت است.

تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های دولت است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،محمدعلی نجفی صبح امروز شنبه در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری با تاکید بر اهمیت حمایت از بخش خصوصی اظهار کرد: در حال حاضر دولت حمایت خود را از بخش خصوصی در اولویت قرار داده است و عمده کارها به بخش خصوصی باید واگذار شود.

وی در ادامه افزود: در سفر  رئیس جمهور به استان البرز احداث نمایشگاه دائمی به تصویب رسید که با تخصیص بودجه آن این مهم باید هر چه سریعتر پیش رود.

نجفی با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی به بخش خصوصی واگذار می شود، گفت: تا پایان سال این مهم انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه منابع ارزی و اعتباری دولت محدود است، افزود: دولت در تامین بودجه و کسب و کار دچار مشکل است و در اعتبارات هزینه ای باید صرفه جویی کرد.

نجفی با بیان اینکه از نیروهای جوان باید بهره کافی برد، خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان در اولویت باشد و وضعیت این قشر تعیین تکلیف شود تا جوانان را جایگزین آنها کرد.

وی تاکید کرد: باید شهرک های صنعتی نیزمجهز به تصفیه خانه شوند تا پساب کارخانه‌ها نیز ساماندهی شوند.

استاندار البرز در پایان افزود: در بخش عمرانی و تملک دارایی ها دستگاه ها نهایت جذب اعتبارات را داشته باشند، چراکه در این صورت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جابجایی های لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.