کرج - رئیس دانشگاه خوارزمی با اعلام اینکه بزرگترین قرارداد کشف نفت توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی منعقد خواهد شد، گفت:سعی داریم نسل سوم و چهارم بتوانند با رویکردی بین‌المللی به این دانشگاه‌ ورود کنند.

انعقاد بزرگترین قرارداد کشف نفت توسط دانشگاه خوارزمی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمدعلی سبحان‌اللهی پیش از ظهر امروز شنبه در آیین کلنگ زنی شهر سلولی کشور که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، با اشاره به اینکه  این دانشگاه شخصیت‌های بزرگ علمی سیاسی کشور را تربیت کرده است، افزود: در دانشگاه خوارزمی ریاضیات نوین برای نخستین بار در کشور مطرح شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی با اعلام اینکه  بزرگترین قرارداد کشف نفت توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با کلنگ زنی پروژه نخستین شهر سلول کشور به ارتقا علم و پژوهش در کشور دست خواهیم یافت.

وی  با بیان اینکه  دانشگاه خوارزمی  ۱۳هزار دانشجو و ۵۰۰هیأت علمی در سایت خود ثبت کرده است، افزود: سعی داریم شرایطی را ایجاد کنیم تا نسل سوم و چهارم بتوانند با رویکردی بین‌المللی به دانشگاه‌ خوارزمی ورود کنند.

در حاشیه این مراسم رئیس شهر سلول کشور در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی این مرکزارائه خدمات با هدف پژوهشی برای نخستین بار در کشور انجام می شود.

محمدعلی زاهد با اشاره به اینکه این مجموعه با حمایت وزارت علوم و به کار گیری پزشکان برجسته کشور راه‌اندازی خواهد شد، تاکید کرد: عملیات سلول درمانی بر روی سلول‌های بنیادین  درجهت بهبود بیماری ها بسیار کمک می کند.

وی افزود: شهر سلولی با حمایت بخش خصوصی وبا اعتبار بالغ بر ۱۰میلیارد تومان پیش بینی شده است که پس از راه اندازی فاز یک آن بیش از ۵۰ شرکت مرتبط با این مجموعه فعالیت و همکاری خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه ایران رتبه دوم  را در زمینه سلول‌های بنیادین در دنیا کسب کرده است، گفت: امیدواریم به سرعت مراحل راه‌اندازی و تجهیز فاز دوم شهر سلول کشور را نیز آغاز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.