اشتهارد - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ۱۷۴ اختیار خود به استانداران واگذار کرده است، گفت: اگر توازن توسعه نداشته باشیم یقینا در مدیریت بخش های مختلف دچارمشکل خواهیم شد.

دولت ۱۷۴ اختیار خود را به استانداران  واگذار کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد جواد کولیوند  بعدازظهر امروز شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان اشتهارد اظهار کرد:  برنامه ریزی های کشور اگر دقیق اجرا شود شکی نیست برنامه های استانها نیز به درستی پیش خواهد رفت.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ۹۷ به طور جدی در مجلس مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: در مجلس کلیات بودجه دولت رای نیاورد که دولت نسبت به این موضوع ناراضی بود.

وی اضافه کرد: اساس برنامه ریزی کشور باید واقع بینانه باشد چراکه کشوربا وجود چالش هایی جدی از جمله مشکلات موسسات مالی اعتباری، یارانه ها، توسعه کشاورزی، حمل و نقل و مدارس فرسوده روبرو است.

کولیوند  با بیان اینکه نمایندگان مجلس می خواهند برنامه ریزی ها ملی باشد، خاطرنشان  کرد: باید در حوزه صنعت و کم آبی دقت بیشتری کنیم چراکه  بارش امسال نسبت به  سالهای گذشته در البرز منفی ۲۷  و برخی استانها منفی ۸۶ بوده است.

نماینده مردم کرج واشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می بایست در مصرف سوخت و آب  توجه جدی داشت گفت:  نگاه دستگاه های حاکمیتی استان ملی باشد تا بتوان شهرستان هایی همچون اشتهارد را نجات داد.

وی با بیان اینکه اشتهارد تا به امروز مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته است گفت: خوشبختانه با شهرستان شدن اشتهارد کارهای بسیار  خوبی در آن انجام شده است.

کولیوند با اشاره به اقدامات انجام شده ازجمله تصفیه آب، انتقال پسماند ماهدشت، مستقر شدن قوه قضاییه و...گفت: بایستی با همکاری بخش خصوصی اقتصاد آن را نیزارتقا دهیم.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اینکه کشور با دشمنی ابر قدرتهای جهان و عربستان سعودی دست وپنجه نرم می کند، بیان کرد: باید شهرستان اشتهارد توجه ویژه داشت تا مشکلات این نقطه از استان نیز رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.