تربت جام ـ رئیس هیات هندبال تربت جام از برگزاری مسابقات «جام نوروز» رده سنی نونهالان شهرستان تربت جام با حضور ٦ تیم در سالن وحدت این شهرستان خبرداد.

رقابت نونهالان هندبال تربت جام در«جام نوروز»

حمیدرضا قندی، امروز ظهر که درمراسم قرعه کشی این مسابقات در دفتر هیات هندبال تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این مسابقات از ۲۰ اسفندماه و در روزهای فرد در سالن وحدت برگزار خواهد شد و تیم ها بصورت گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

وی گفت: هیات هندبال تربت جام در سال گذشته برای اولین بار در بین مدارس شهرستان اقدام به استعداد یابی کرد و توانست بیش از ۶۰ بازیکن در قالب بازیکن نونهال آماده سازی نماید و بعد از اتمام کلاس های آموزشی برای این نونهالان در قالب اردوهای استانی وشهرستانی حدود ۲۰بازیکن خوب شناسایی کرده تا پشتونه سازی برای هندبال تربت جام به خوبی انجام شود و واین بازیکنان هفته ای سه بار تمرین های منظم انجام گردید  و این مسابقات می تواند برای شناخت بهتر بازیکنان و آماده سازی آن ها موثرباشد.

رئیس هیات هندبال تربت جام اعلام کرد:  تیم های نونهالان هندبال ابتدایی شهید رجایی، غیرانتفاعی بهزاد، مدرسه هندبال، کانون هندبال، شادروان سرابندی وآینده سازان در این مسابقات حضور خواهند داشت و این مسابقات تا پایان اسفندماه باه معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان خواهد داد.

وی گفت: آماده سازی تیم نونهالان شهید رجایی برای رقابت درمسابقات استانی به عنوان مدرسه قهرمان از دیگر اهداف این مسابقات می باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.