مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: بی‌تردید خط مقاومت و نهضت مقاومت علیه صهیونیست‌ها و حامیانشان ادامه خواهد یافت و ایران پرچم‌دار خط مقاومت برای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌المل پس از مراسم سالگرد شهید سید محمد باقر حکیم در جمع خبرنگاران درباره سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به انگلیس و اظهارات ضد ایرانی  وزیر امور خارجه انگلیس گفت: مردم ما نسبت به انگلیس  سابقه و خاطره خوشی ندارند زیرا در گذشته لحظه ای از دشمنی علیه ایران فارغ نبودند و به تازگی طرح-هایشان در شورای امنیت سازمان ملل متحد به شکست کشیده شده است. 

وی افزود: انگلیس آن زمان که قدرتی در جهان بود نتوانست حریف ایران شود اکنون که ایران قدرت منطقه است و انگلیس تبدیل به یک امپراطوری فرتوت شده است تنها دلال آمریکا است و از این دلالی هم نتیجه ای نخواهد گرفت.

ولایتی تصریح کرد: بی تردید خط مقاومت و نهضت مقاوم علیه صهیونیست¬ها و حامیان¬شان ادامه خواهد یافت و ایران پرچم¬دار خط مقاومت برای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خواهد بود و این محور پیروز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.