تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانی و پیروزی بزرگ در میدان مبارزه با نفس است.

قهرمانی بزرگ پیروزی در میدان مبارزه با نفس است

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر شنبه در دیدار با «بهداد سلیمی» و «علی هاشمی» قهرمانان وزنه برداری جهان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: اینکه آقای سلیمی، قهرمانی خود در میادین ورزشی را لطف خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار(ع) می‌داند یک قهرمانی و پیروزی بزرگ دیگر در میدان مبارزه با نفس است. 

وی افزود: منش و رفتار متدینانه آقای هاشمی در هنگام دریافت مدال قهرمانی، مظهر  فرهنگ و شخصیت اسلامی جوان ورزشکار ایرانی است. با این اقدام آقای هاشمی نام آور شد، از جنس نام آوری‌هایی است که خداوند عنایت می‌کند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شما علاوه بر قهرمانی در میدان ورزشی، در عرصه معنویت نیز پهلوان شدید، صیانت از این ویژگی‌های ممتاز بسیار مهم و ارزشمند است. 

رئیسی تصریح کرد: خداوند متعال به تمام بندگان خود توجه دارد اما به برخی بندگان به طور ویژه عنایت می کند.برای کسب عنایت ویژه پروردگار باید کار ویژه انجام داد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: اقدام شما دو پهلوان عزیز در اهدای مدال های قهرمانی به آستان حضرت رضا(ع) کار ویژه‌ای بود که انشاءالله نگاه ویژه خداوند را نیز به همراه خواهد داشت. 

وی اظهارکرد: روحیه قارونی یعنی انسان موفقیت هایش را حاصل توان و قدرت خود بداند، اما روحیه ضد قارونی به معنای حاکم دانستن قدرت الهی بر کامروایی‌هاست که الحمدلله شما دو عزیز، توفیقات خود را از ناحیه خداوند متعال می دانید و این سرمایه معنوی بزرگی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.