یزد - استاندار یزد گفت :هیچ کشوری برای مبارزه با مواد مخدر به اندازه ایران مصمم نبوده و کشور ایران در این راه شهیدان زیادی تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

ایران در راه مبارزه با مواد مخدر شهیدان زیادی تقدیم کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود زمان قمی شامگاه شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: کشور ایران در نقطه حساس جغرافیایی قرار دارد و این ذات حساسیت منطقه ای است که در آن واقع شدیم اما بزرگترین حرکت بشر دوستانه  در بحث مبارزه با مواد مخدر را کشور ایران انجام داده است. هیچ کشوری برای مبارزه با مواد مخدر به اندازه ایران مصمم نبوده و کشور ایران در این راه شهیدان زیادی تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

 استاندار یزد گفت : مقام معظم رهبری در بحث آسیب های اجتماعی انگشت خود را بر روی اعتیاد  گذاشتند و تاکید خاصی بر مبارزه با اعتیاد دارند و مجموعه کشور بعد ازحساسیت ایشان به این موضوع باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند .  

 وی افزود : از نیروهای انتظامی و همه کسانی که در راه مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر تلاش می کنند تشکر می کنم و امیدواریم در آینده شاهد کاهش بلایا  وحوادث باشیم .

استاندارگفت: افراد بسیاری برای پاکسازی کشور از وجود اشرار و قاچاقچیان تلاش می کنند و نتیجه تلاش این عزیزان را امروز همه در کشور شاهد هستیم. این منصفانه نیست  که این تلاشها نادیده گرفته شود بلکه باید به جایگاه کشور در این زمینه نگاه داشته باشیم  و اگر این رشادتها و تلاشها نبود الان کشوری امن و آرام نداشتیم .

وی خاطرنشان ساخت : ایران اسلامی کشوری امن  است و ما افتخار می کنیم که  برای مبارزه با مواد مخدر همیشه پیش قدم بودیم.  اگر این مبارزات  در ایران نبود نه در کشور ما بلکه در کشورهای همسایه نیز این شرایط وجود نداشت  و مبارزه علیه این جریان با قوت و با شناخت دقیقی ادامه دارد .

 زمان قمی درخصوص فعالیت ها و اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: این شورا باید در همه عرصه ها به خوبی فعالیت و تلاش داشته باشد .ما در بحث مبارزه با مواد مخدر مصمم هستیم  و در سال آینده جلسات خوبی برگزار می شود. جمهوری اسلامی ایران عقیده دارد برای براندازی مواد مخدر باید مبارز کرد و نقایصی که در این زمینه  داریم را باید  برطرف سازیم .

 رئیس شورای مبارزه با مواد مخدراستان ادامه داد : هریک از شهروندان یزدی می توانند سفیران خوبی برای این شهر جهانی باشند  و در ایام نوروز مسافران و گردشگرانی که به این شهر جهانی سفر می کنند باید بتوانیم به خوبی فرهنگ و آداب و رسوم مردم را به این میهمانان انتقال دهیم  و منش و کردار شیعه و فرهنگ ایرانی اسلامی را حتی به جهانیان نیز انتقال دهیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.