پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که تمدید قرارداد دو عضو کنونی این تیم برای آبی‌پوشان از نان شب هم واجب‌تر است.

یک پیشکسوت: تمدید قرارداد دو نفر در استقلال از نان شب هم واجب‌تر است!

به گزارش قدس آنلاین،  محمد نوری درباره دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل العین، اظهار داشت: استقلال این روزها یکی از بهترین شرایط تیمی‌اش را دارد، تیم متحول شده و شخصیت پیدا کرده است. شاگردان شفر یک بازی روان، خوب و تماشاگر پسند را ارائه می‌کنند که این مهم است. وریا غفوری الان در بهترین شرایطش قرار دارد و سمت راست استقلال را بیمه کرده است با این حال، من نقطه قوت استقلال را خط هافبک این تیم می‌داند، چون خط هافبک استقلال الان بهترین خط هافبک آسیاست.

وی به تمجید از مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم استقلال پرداخت و یادآور شد: مامه تیام خرید خیلی خوبی برای استقلال بود و مهاجم زهرداری است. در بازی رفت مقابل العین صد درصد اگر یک بازیکن ایرانی بود، نمی‌توانست آن دو توپ را به گل تبدیل کند. فکر می‌کنم استقلال اگر از گروهش صعود کند، می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به توقف استقلال مقابل العین در بازی رفت با اشتباهات محض داوری، خاطرنشان کرد: در امارات ناداوری باعث شد که زحمات بچه‌ها به هدر برود. آنالیز استقلال از العین خیلی خوب بود و بچه‌ها عمر عبدالرحمان را هم تا جایی که می‌شد، مهار کردند. استقلال الان فراتر از آسیا فوتبال بازی می‌کند.

نوری در پاسخ به این سوال که «آیا فقط استقلال را فراتر از آسیا می‌داند و پرسپولیس چنین وضعیتی ندارد؟»، گفت: پرسپولیس وقتی به خارج از کشور می‌رود، تیم ملی‌مان است، اما گروه پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌کند. گروه ما یکی سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان است. قبول کنید که استقلال الان منسجم است. به نظر من استقلال با مدیریت، منظم و بهتر از همه تیم‌های ایرانی بازی می‌کند.

وی راجع‌به بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال، عنوان کرد: دو نفر الان خیلی مهم هستند؛ یکی تیام و یکی شفر. قرارداد این دو نفر حتماً باید تمدید شوند، چون تمدید قرارداد شفر و تیام از نان شب هم واجب‌تر است. شفر باید بماند و زحماتی که کشیده را تکمیل کند. تیام هم چنین شرایطی دارد و با ماندن او و شفر، خیال هواداران استقلال هم راحت‌ می‌شود.

پیشکسوت تیم استقلال اختلاف علیرضا منصوریان و حسن زمانی را به ضرر این تیم دانست و گفت: الان استقلال بیشتر از همه به آرامش دارد. آقای زمانی صلاح استقلال را می‌خواهد و علیرضا منصوریان هم برای استقلال زحمت کشیده است. هم آقای زمانی و هم آقای منصوریان سربلندی استقلال را می‌خواهند. هم منصوریان و هم زمانی عزیزان من هستند، اما استقلال الان به آرامش نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.