بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به به تکمیل گازرسانی به تمام شهرهای استان که پیش از این شاهدش بوده ایم، گفت: در پایان سال ۹۷ جشن گازرسانی به تمام روستاهای استان اعم از روستاهای قابل دسترسی، سخت گذر و دوردست را نیز برگزار خواهیم کرد.

جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی سال آینده برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در مراسم افتتاحیه سالن مانیتورینگ و دیسپاچینگ شرگت گاز استان اظهار داشت: برای پایان گازرسانی به تمام نقاط استان، در گام نخست از اعتبارات ملی و سپس اعتبارات استانی استفاده خواهیم کرد تا این کار عملیاتی شود و با افتخار بگوییم تمام روستاییان در بخش خانگی، از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: برای استان هایی همچون خراسان شمالی که دارای پراکندگی روستاها و مسیرهای صعب العبور است، باید اعتبارات بیشتری تخصیص یابد تا تمام مردم به زودی از نعمت گاز بهره مند شوند. وی تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال ۹۸ نیز تکمیل گازرسانی به تمام صنایع استان را شاهد باشیم.

صالحی با اشاره به طرح معیشت پایدار مددجویان استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ پنل خورشیدی ۵ کیلو واتی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اختصاص داده شده تا به زودی به دیگر خانواده های تحت پوشش طرح نیز واگذار شود و ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد اشتغال و توانمند سازی آنان را شاهد خواهیم بود.

وی اشاره ای به افتتاح سالن مانیتورینگ و دیسپچینگ شرگت گاز استان داشت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با این بهره برداری هوشمندانه شاهد کنترل لحظه ای مصرف گاز باشیم که متاسفانه کشور ایران ۲۰ درصد بیشتر از کشور چین مصرف گاز دارد و این در حالیست که چین ۲۰ برابر کشور ما جمعیت دارد لذا باید در بحث مصرف گاز فرهنگ سازی های لازم انجام شود .

در پایان، سالن مانیتورینگ و دیسپچینگ شرگت گاز استان با اعتباری افزون بر ۲۷۵۰۰ میلیون ریال و پوشش و پایش ۸۵درصدی مصرف استان و با ارتقای ایستگاه های مورد پایش به تعداد ۵۶ ایستگاه افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.