اصفهان- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار برای ذخیره گنجینه دفاع مقدس است تا بتوانیم فرهنگ دوران دفاع مقدس را بازخوانی و بازتولید کنیم.

اردوهای راهیان نور بهترین ابزار برای ذخیره گنجینه دفاع مقدس است

میثم رضوان‌پور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: بیشتر مردم کشور ما با اردوهای راهیان نور آشنا هستند، به ویژه مردم شهید پرور اصفهان که یا در این اردوها شرکت کرده اند یا از فضای این اردوها اطلاع دارند.

وی ادامه داد: یکی از گزینه های اولویت دار مردم در ایام نوروز که بهترین دوران سال به شمار می رود، شرکت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس که حماسه های زیادی در آن نقاط اتفاق افتاده است، می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در طول سال طی چند دوره برگزار می شود، تصریح کرد: راهیان نور دانش آموزی از مهرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و اردوهای راهیان نور دانشجویی نیز از بهمن ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اردهای راهیان نور که در ایام نوروز برگزار می شود، ویژه عموم مردم است که خانواده‌ها  در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند.

رضوان‌پور با گرامیداشت روز ملی راهیان نور، گفت: دیروز دست اندرکاران اردوهای راهیان نور استان های تهران و البرز دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند، در این دیدار  مقام معظم رهبری تاکید کردند: «امروز انگیزه هایی وجود دارد از سوی دشمنان این ملت برای به فراموشی سپردن دوران دفاع مقدس، که این حادثه بزرگ را به فراموشی بسپارند، یا آن را زیر سؤال ببرند یا بد نامش کنند، امروز به وسیله قدرتمندان دشمن برای این کار پول خرج می شوند تا آن را به فراموشی بسپارند.»

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: رهبر انقلاب نه تنها این بار بلکه چندین مرتبه حوزه دفاع مقدس را یک گنج و یک ذخیره برای ملت عظیم الشأن ایران اسلامی دانسته اند و وظیفه ما را استخراج این گنج می دانند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بهترین ابزار برای ذخیره دفاع مقدس است تا بتوانیم فرهنگ دوران دفاع مقدس را بازخوانی و بازتولید کنیم، گفت: به نظر می رسد بهترین راه برون رفت از مسایل مختلف کشور جاری شدن فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس است.

رضوان‌پور خاطرنشان کرد: خانواده های اصفهانی  می توانند برای شرکت در اردوهای راهیان نور به پایگاه های بسیج سطح استان اصفهان مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند تا از این سفر سه روزه معنوی بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.