شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:اگر فردی به هر دلیلی در شب چهارشنبه پایان سال امنیت را برهم زند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت نیروی انتظامی می ماند.

 هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می مانند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در سال جاری  گفت:یکی از سال های پرکار برای نیروی انتظامی را می توان سال ۹۶ نام برد. برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، بازگشایی مدارس، حوادث و اغتشاشات دیماه، کشفیات مواد مخدر و کالاهای قاچاق  از جمله  اقدامات مهم نیروی انتظامی در سال جاری بوده است.

 سردار غلامزاده افزود: در سال ۹۶ در حوزه پیشگیری شاهد کاهش جرائمی مانند تجاوز به عنف، انهدام ۲۰ باند سرقت، دستگیری سارقان و کاهش سرقت ها از اقدامات قابل توجه در سطح استان بوده که با همکاری مردم عملیاتی شده اند.

وی گفت: انهدام ۲۶ باند مواد مخدر و کشف ۲ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم انواع مخدر و برخورد با خرده فروشان، پاکسازی محله های آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر گوشه ای از اقدامات این فرماندهی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارتقاء طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی، اظهار کرد: کشف ۳۶۵ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق و برخورد جدی با جرائم اقتصادی، کشف بیش از ۱۹۰ هزار انواع مواد محترقه، افزایش ۷ درصدی ارتباطات مردمی با سامانه ۱۹۷ و کاهش ۲ درصدی انتقادات در حوزه امنیت اجتماعی صورت گرفته است.

سردار غلامزاده با اشاره به اقدامات و تدابیر امنیتی در روز چهارشنبه پایان سال، تاکید کرد: هیچ کاری به هیچ بهانه ای نباید امنیت مردم را خدشه دار کند و اگر فردی به هر دلیلی در شب چهارشنبه پایان سال امنیت را برهم زند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت نیروی انتظامی می ماند و همچنین رانندگانی که تخلفاتی داشته باشند خودروی آنها تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

وی افزود: ۱۷ ایستگاه ناجا به منظور پوشش انتظامی و امنیتی در تفرجگاه ها و محورهای مواصلاتی مستقر می شوند و بیش از ۴۳۰ گشت خودرویی و موتوری در طول شبانه روز به منظور برقراری امنیت به گشت زنی در تمامی محله ها و خیابان می پردازند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به موضوع حریم خصوصی خودروهای شخصی گفت:  کشف حجاب در خودرو، رانندگی نامتعارف و حمل حیوانات جرم محسوب می شود و باافراد خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد و کد تخلفات رانندگی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.