کرج- رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز گفت: کمبود وسیله نقلیه مهم ترین چالش حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول در سطح استان است.

کمبود وسیله نقلیه مهم ترین چالش ورزشکاران جانباز و معلول البرز

سعید براتی در گفتگو باخبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ورزشکاران جانباز و معلول با مشکل ایاب و ذهاب مواجه هستند و فراهم شدن سه تا چهار خودروی ون می تواند این مشکل را تا حد زیادی رفع کند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول علاوه بر کمبود وسایل نقلیه با کمبود سالن نیز مواجه هستند که امیدواریم همکاری های لازم جهت رفع این مشکلات صورت بگیرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با اشاره به عملکرد رضایت بخش ورزشکاران جانباز و معلول در سال جاری گفت: سال خوبی برای جانبازان و معلولین سپری شد چرا که در سطح ملی و بین المللی مدال های بسیاری را کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: آخرین موفقیت ورزشکاران ما کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول والیبال نشسته آقایان کشور در حضور ۲۵ تیم بود که بدون باخت وبه شکلی مقتدرانه حاصل شد.

براتی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول در سطح استان البرز در سال جاری موفق به کسب نمره قبولی شده اند چرا که باتوجه به شرایط دشوار موجود همواره مسیر پیشرفت را در پیش گرفته اند و به موفقیت های بسیاری دست یافته اند.

وی به مهم ترین برنامه های هیئت جانبازان و معلولین استان البرز برای سال آینده اشاره کرد و گفت: اصلی ترین هدف برای سال آینده حفظ روند موفقیت آمیز خواهد بود چرا که در حال حاضر عملکرد ورزشکاران رضایت بخش است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز در پایان تصریح کرد: امیدواریم با رفع مشکلات موجود بتوانیم در جهت موفقیت های بیشتر  وجذب بیشتر قشر معلول به ورزش گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.