کرج- رئیس سازمان انتقال خون استان البرز با بیان اینکه همچنان با کمبود ذخایر خونی مواجه هستیم گفت: ۲ مرکز اصلی انتقال خون استان در ایام نوروز پذیرای اهدا کنندگان است.

کمبود ذخایرخونی داریم/ فعالیت مراکز اهداء خون البرز در ایام نوروز

محمد رضا مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: شهروندان در ایام نوروز می توانند از دوم تا ۱۲ فروردین واز ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر به مرکز اداره کل انتقال خون استان واقع در کرج، چهار راه گلزار مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مرکز انتقال خون میدان توحید کرج نیز از روز پنجم تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به اهدا کنندگان است.

مهدی زاده با درخواست از مردم جهت اهدای خون در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به روزهای سرد سال و نیز آماده شدن مردم برای سال جدید مرکز انتقال خون استان با کاهش اهدا خون وکمبود آن مواجه است.

رئیس سازمان انتقال خون استان البرز تصریح کرد: امیدواریم در آستانه سال جدید شهروندان با اهدای خون خود سرخی زندگی را به بیماران هدیه کنند چرا که برخی افراد از جمله بیماران تالاسمی نیاز شدیدی به فرآورده های خونی دارند.

مهدی زاده با اشاره به کمبود ذخایر خونی گفت: از قبل با کمبود ذخایر خونی مواجه بودیم و این اتفاق همچنان ادامه دارد  از همین رو از شهروندان تقاضا داریم جهت رفع این مشکل همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی به گروه های خونی مورد نیاز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با کمبود ذخایر در تمام گروه های خونی مواجه هستیم. این در حالی است که گروه های خونیO مثبت و منفی بیشتر از سایر گروه ها مورد نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.