اهواز- فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان از کاهش ۱۱۰ فوتی در حوادث جاده ای خبر داد و عنوان کرد: خوزستان توانست رتبه نخست این کاهش در کشور را به خود اختصاص دهد و این مهم با کمک رانندگان استان در ده ماهه سال جاری اتفاق افتاد.

رتبه نخست کاهش فوتی حوادث جاده ای  به خوزستان رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سردار عباس زاده در نشست با اصحاب رسانه که امروز در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد از کاهش ۱۱۰ فوتی در حوادث جاده ای خبر داد و عنوان کرد: خوزستان توانست رتبه نخست این کاهش در کشور را به خود اختصاص دهد و این مهم با کمک رانندگان استان در ده ماهه سال جاری اتفاق افتاد.

سردار حیدر عباس زاده در رابطه با حوزه پلیس فتا نیز توضیح داد: ۹۵ درصد از پرونده های این حوزه  رسیدگی شده اند و در زمینه آدم ربایی و گروگانگیری کشفیات ۱۰۰درصدی داشته ایم.

وی با اعلام متلاشی شدن ۱۹  باند قاچاق افزود: یکی از اقدامات نیروی انتظامی که به آن توجه ویژه ای داریم ماموریت های اجرایی پلیس ۱۱۰ است که در این رابطه جرائم خشن کشف شده در هفت ماه دوم ۱۲۶ مورد بوده است و ۲۱۰ پرونده جرائم نیز کشف و مجرمان آن توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

عباس زاده با اشاره به اینکه درباره ترافیک مدیریت ویژه ای در ایام عید در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این کار باعث می شود مردم از این معضل رنج نبرند. رانندگانی هم که باعث اختلال وضعیت جاده ای می شوند علاوه بر جریمه ۲ میلیون تومانی، خودروی آن ها تا پایان ایام عید توقیف و به پارکینگ های مربوطه فرستاده می شود، ضمن اینکه در این زمینه برای رفاه در تردد راهیان نور و مسائل ترافیکی آنها تمهیدات گسترده ای در نظر گرفته شده است .

وی در پاسخ به اینکه چرا آشوبگران و مختل کننده های رفاه و امنیت مردمی که به اموال عمومی آسیب می زنند؛ دستگیر نمی شوند بیان کرد: رسیدگی های لازم انجام می شود و حتما موردهای حاد را پیگیری می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان ادامه داد: توصیه می کنیم که مردم از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال استفاده نکنند زیرا عمده مجروحان خود استفاده کننده ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.