اهواز- مدیرکل تعزیرات استان خوزستان تصریح کرد: متولی اعطای مجوز برای پارکبان ها شهرداری است و مجوز نیروی انتظامی در مورد آنها قابل قبول نیست.

مجوز نیروی انتظامی برای پارکبان ها قابل قبول نیست / فروش دانه ای تخم مرغ غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ مدیرکل تعزیرات استان خوزستان در نشست خبری اصحاب رسانه که امروز ۲۰ اسفند در سالن جلسات اداره تعزیرات انجام شد، با اعلام بررسی ۱۲ هزار پرونده در سال جاری اظهار کرد: از مهمترین موضوعات تخلفات که در حوزه کالا و خدمات گرانفروشی و درج شدن قیمت برای پاکت های اقلام بوده است، ۹هزارو ۱۱۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات، یک هزارو ۹۵۳ پرونده قاچاق و در حوزه بهداشت ۷۹۴ پرونده داشته ایم.

رضا سعیدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هیچ فروشگاهی حق ارائه تخم‌مرغ به صورت دانه ای ندارد، اعلام کرد: در این زمینه به طور قطع برای متخلفان پرونده تشکیل می شود و با کسانی که به خاطر سود شخصی فروش دارند برخورد جدی صورت می گیرد.

وی افزود: امسال برنج، گوشت، مرغ، تخم مرغ در فروشگاه ها با قیمت های مناسب و مصوب شده در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

 سعیدی در رابطه با اقدام پارکبان ها برای گرفتن هزینه از خودروها جهت پارکینگ و وجود مهر نیروی انتظامی در قبض های ورودی آنها با بیان اینکه هیچ نهادی نمی‌تواند در این مورد مجوز صادر کند، تصریح کرد: تاکنون مجوزی برای فعالیت پارکبان در خیابان های عمومی صادر نشده، متولی اعطای مجوز برای آنها شهرداری است و مجوز نیروی انتظامی در مورد آنها قابل قبول نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.