بجنورد- با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی چهار کیلومتر از محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان به بهره برداری رسید.

چهار کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد حسین علی نیا در حاشیه این بهره برداری اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و عبور بسیار مسافران از محور بجنورد به جنگل گلستان، امروز چهار کیلومتر از پروژه چهار بانده این محور در گردنه مملجه به تاتار که یکی از محورهای پرحادثه بود، به بهره برداری رسید.

وی اشاره داشت: امروز بخشی از عملیات اجرایی مانند نصب نیوجرسی ها و تکمیل خط کشی ها در حین بهره برداری و پیش از زیر بار ترافیک رفتن انجام می شود.

علی نیا افزود: شش کیلومتر از محور چمن بید به رباط قره بیل نیز آماده آسفالت است و مقرر بود این محور نیز قبل نوروز ۹۷ به بهره برداری برسد اما به علت تأمین نشدن قیر مورد نیاز، بهره برداری آن به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: ۶ کیلومتر از محور تاتار نیز مستلزم تملک است که تاکنون تملک ۱.۵ کیلومتر آن محقق شده است و کارهای عملیاتی آن ابتدای سال آینده آغاز می شود و مطابق برنامه پیش بینی شده پیش از آغاز سفرهای تابستانه ۲۰ کیلومتر دیگر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.