شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این رابطه نیز ۶ اکیپ از نیروهای انتطامی استان متشکل از اکیپ‌هایی از پلیس‌های راه و راهور، آگاهی و یک دسته از نیروهای یگان ویژه استان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

۶ اکیپ نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده در گفت وگویی با اشاره به جزییات جدید از حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۵ امروز یکشنبه یکی از اهالی روستای دره عشق منطقه مشایخ طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سقوط یک فروند هواپیما را در ارتفاعات این منطقه اعلام کرد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش نیروهای پاسگاه دو پلان به محل حادثه اعزام شدند اما به علت کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا دسترسی به محل حادثه مشکل است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون تعدادی از نیروهای انتظامی پاسگاه دوپلان و ۴ نفر از اهالی منطقه با وجود تاریکی هوا و مشکلات ویژه منطقه کوهستانی در حال صعود به ارتفاعات محل حادثه هستند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز ۶ اکیپ از نیروهای انتطامی استان متشکل از اکیپ‌هایی از پلیس‌های راه و راهور، آگاهی و یک دسته از نیروهای یگان ویژه استان به محل حادثه اعزام شده اند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.