بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳ قاتل و سارق فراری پس از ۵ روز در شهرستان مانه وسملقان خبر داد.

دستگیری قاتلان و سارقان فراری در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری درباره علت این قتل اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته در پی تماس شهروندان مبنی بر فوت یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان مانه و سملقان در منزلش  ،بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سردار مظاهری تصریح کرد : در بررسی ماموران مشخص شد پیرمرد۸۲ساله در منزلش با دست و پای بسته فوت کرده است،

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد : در تحقیقات ماموران مشخص شد ،پیرمرد توسط افرادی به قتل رسیده است، لذا ماموران تحقیقات وسیعی در خصوص علت وانگیزه قتل  ودستگیری  قاتل یا قاتلان بر آمدند.

وی افزود: با تلاش شبانه و روزی ماموران و اقدامات فنی وپلیسی قاتلان پیرمرد شناسایی و روز یک شنبه در دو عملیات غافلگیرانه در محل اختفایشان دستگیر ولدمورت بازجویی قرار گرفتند

وی  ضمن اعلام اینکه قاتلان ۳نفر بودند وهمگی دستگیر شدند ،ادامه داد: متهمان علت وانگیزه خود از این قتل را سرقت از منزل پیرمرد عنوان کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: متهمان حسب دستور مقام قضایی در بازداشت می باشند و تحقیقات همچنان ادامه دارد و  بازسازی صحنه قتل در روز آتی با حضور مقامات قضایی و انتظامی صورت خواهد گرفت.

توقیف ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در خراسان شمالی

فرمانده پلیس راه چمن بید از توقیف یک دستگاه خودروی باری با ۳ تن کود شیمیایی قاچاق خبر داد.

سرگرد مهربان در تشریح این خبر گفت: دقایقی قبل ماموران پلیس راه در پی کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک که سریعا خودرو را متوقف میکنند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه راننده این خودرو بارنامه با بار پیاز را به ماموران ارائه میکند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳ تن کود شیمیایی قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۶۰هزار انواع ترقه در بجنورد 

فرمانده انتظامی بجنورد  از کشف ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه آتش زا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل  در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه آتش زا در شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت

این مقام  انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر و محل اختفای وی ‌شدند افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس، متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی تعداد ۶۰ هزار عدد انواع مواد مختلف آتش‌زا ۹هزار سیگار قاچاق و تعدادی داروی قاچاق نیز کشف و ضبط شد .

سرهنگ پاکدل در پایان با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضایی شد تصریح کرد: شعار نوروزی امسال آرامش بهاری با نظم و امنیت است و در این راستا پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا اتفاق و حادثه ناگواری برای هیچ خانواده ای رخ ندهد.

کشف بیش از ۶ هزار انواع مواد محترقه در مانه وسملقان 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف بیش از ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی وپلیسی مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد محترقه توسط یک نفر ، موضوع در دستور کار تیمی از کارکنان پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان متعلق به متهم تعداد ۶هزارو ۷۶۴ انواع  مواد محترقه که با خودرو اقدام به توزیع آن می کرد،  را کشف کردند

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادگاه معرفی و خودروی وی نیز توقیف شد،.

سرهنگ رختیانی در پایان با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حوادث ناگوار از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه اخبار در خصوص فروش و توزیع مواد محترقه، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا برخورد قانونی صورت گیرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.