بجنورد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت سال نو توزیع دو هزار سبد کالا بین خانوارهای مددجوی تحت حمایت این نهاد آغاز شد.

توزیع ۲ هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، حمید خوجانی، با اعلام اینکه کار توزیع سبد غذایی مددجویان از چند روز گذشته در سطح استان آغازشده است، اظهار کرد: سبد کالای پیش‌بینی‌شده برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد دو هزار مورد است که توسط مددکاران خانواده به درب منازل مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سبدهای کالا تهیه‌شده با توجه به اولویت خانوارهای دارای یتیم، بی‌سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می‌شود، ادامه داد: سبد کالاهای پیش‌بینی‌شده توسط مددکاران توزیع می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد شهرستان‌ها نیست.

وی در ادامه با یادآوری اینکه ۶۰۰ سبد کالا از محل منابع کمیته امداد این استان و هزار و ۴۰۰ سبد کالا نیز از محل کمک‌های خیران تأمین‌شده است، بیان کرد: این سبدهای غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اجرای طرح سفره بهاری برای حمایت از مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد وادامه داد: این طرح برای تهیه سبد غذایی سفره عید خانوارهای نیازمند در حال اجرا است.

خوجانی ادامه داد: خیران می‌توانند برای کمک‌رسانی به تهیه اقلام موردنیاز مددجویان کمک‌های خود را به‌صورت الکترونیکی با شماره‌گیری کد #۱*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۹۳۳۵۳۰۰۲ به دست نیازمندان برسانند.

وی در پایان یادآور شد: هم‌اکنون ۳۲ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که شش هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد فرزندان یتیم و محسنین،۱۷ هزار نفر آنان زن سرپرست خانوار و ۳۰ هزار نفر نیز سالمند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.