سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید عملکرد استقلال در دور گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: استقلال می تواند با حضور هوادرانش در ورزشگاه آزادی برابر العین پیروز شود.

هواداران استقلال را در آزادی به پیروزی می‌رسانند؟/ شکست العین گام بلندی برای صعود است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از سایت AFC، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز در منطقه غرب آغاز می‌شود و چهار نماینده فوتبال ایران باید برابر حریفانشان به میدان بروند.

سایت AFC پیش از بازی‌های این مرحله به پنج نکته برجسته اشاره کرد که به شرح زیر هستند:

۱.  شانگهای به دنبال دومین برد پیاپی خارج از خانه

۲. آزادی نقش تعیین کننده برای استقلال برابر العین

دو تیم فوتبال استقلال و العین باید امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند. استقلال تاکنون عملکرد خوبی داشته است و پنج امتیاز از سه بازی نخست خود به دست آورده است. این آمار وقتی جالب توجه می‌شود که در نظر بگیرید آنها هنوز در ورزشگاه بزرگ خود یعنی در آزادی بازی نکرده‌اند. بعد از تساوی تحسین برانگیز برابر الریان و العین و پیروزی برابر الهلال در عمان، استقلالی‌ها صدرنشین گروه شدند. آنها در حال‌ حاضر در شرایطی به مصاف العین می‌روند که دو امتیاز با تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی الریان فاصله دارند. در این بازی هواداران پرشوری به ورزشگاه خواهند رفت تا پیروزی تیمشان را جشن بگیرند. استقلال می‌تواند با پیروزی در این مسابقه گام بلندی برای صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا بر دارد.

۳.  اولین تلاش‌ها برای قطعی کردن صعود از گروه‌ها

۴. قهرمانان گذشته قدرتمند به نظر می‌رسند

۵. نسف قارشی به دنبال تثبیت در گروه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.