کاپیتان اسپانیایی السد به دیدار برگشت برابر نسف می‌رسد اما وضعیت پورعلی‌گنجی برای شرکت در این دیدار حساس هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

بازگشت ژاوی به میادین/ وضعیت پورعلی گنجی همچنان نامشخص است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الرای، تیم فوتبال السد در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خانگی خود از نسف قارشی ازبکستان پذیرایی خواهد کرد.

السد سخت به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی است. آن هم در شرایطی که در دیدار رفت تن به شکست داده و علاوه بر آن، در دو دیدار اخیر خود در لیگ ستارگان قطر هم بازنده بود و به همین خاطر دنبال تغییر شرایط خود است.

خبر خوب برای السد این که ژاوی، کاپیتان تاثیرگذار این تیم بعد از غیبت در دیدار رفت برابر نسف به شرایط بازی رسیده و می‌تواند تیمش را همراهی کند اما وضعیت پورعلی‌گنجی هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

روزنامه الرای نوشت که پورعلی‌گنجی تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است اما هنوز وضعیت دقیق او برای شرکت کردن یا نکردن در دیدار روز سه شنبه مشخص نیست.

به نوشته این روزنامه قطری قرار است که امروز وضعیت این بازیکن ایرانی مشخص شود.

السد در خط دفاعی خود بسیار به مدافع ایرانی خود وابسته است و پورعلی‌گنجی از بهترین‌های این تیم قطری به شمار می‌آید تا جایی که در سه دیدار اخیر السد که این مدافع حضور نداشته تن به شکست داده که این در شش سال اخیر بی سابقه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.