کرج-رئیس هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه در سال جاری لیگ والیبال در تمام رده های سنی بانوان و آقایان برگزار شده است گفت: برگزاری جشنواره مینی والیبال پسران پایان بخش برنامه های سال جاری است.

برگزاری لیگ والیبال در تمام رده های سنی/میزبانی سالن انقلاب کرج از جشنواره مینی والیبال

عبدالعلی پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جشنواره مینی والیبال در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفندماه با حضور تیم های منتخب مدارس والیبال سراسر استان در سالن انقلاب کرج برگزار می شود.

وی افزود: در رقابت های لیگ استان در مجموع بیش از یکصد تیم حضور داشتند و این تعداد بالای تیم ها گواه پرمخاطب بودن والیبال در استان البرز است.

رییس هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه در خلال برگزاری مسابقات امسال از تمام پیشکسوتان رشته والیبال تقدیر شده است گفت: در آخرین برنامه اجرا شده در هفته گذشته از محمود افشار دوست و بهنام محمودی تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به حضور پررنگ البرزی ها در اردوی تیم های ملی کشورمان گفت: بیش از ۱۰ بازیکن در اردوی تیم های ملی داریم و این تعداد به نسبت سال های قبل رشد محسوسی داشته است.

متولی والیبال استان البرز در پایان از جذب مشارکت خیرین برای احداث سالن بدنسازی وسونا وجکوزی خانه والیبال فلاحت خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این فضای جدید در سال آینده آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.