دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه چند بازیکن الوصل برای بازی برگشت حضور دارند کار ما را برای گرفتن سه امتیاز سخت کرده است.

نظر علیرضا بیرانوند در مورد بازی برگشت پرسپولیس با الوصل

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند که به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیم های الوصل و پرسپولیس حضور یافته بود در مورد این دیدار گفت: ابتدا باید خسته نباشید بگویم به مدیریت و کادر فنی باشگاه ها که تاکنون توانسته اند با حمایت هایشان باعث شوند بازیهای خوبی انجام دهیم. 

وی ادامه داد: پرسپولیس تنها تیمی است که نسبت به فصل گذشته بازیکن جدیدی را به فهرست خود اضافه نکرده اما نتایج خوبی را گرفته ایم و امیدوار به صعود هستیم.  

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: الوصلی ها در حالی بازی رفت در تهران با ما بازی کردند که چند بازیکن خوب خودشان را در اختیار نداشتند. با این حال بازی را بسته بودند و می خواستند امتیاز بگیرند اما ما توانستیم سه بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: با برگشتن بازیکنان الوصل بازی سختی در پیش داریم. این تیم بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است و طبق آنالیز هایی که انجام دادیم تیم بسیار قدرتمندی هستند.

علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: الوصل دو راه بیشتر پیش رو ندارد. آنها برای امیدوار به صعود ماندن باید پرسپولیس را ببرند و اگر بازنده باشند از دور مسابقات حذف خواهند شد. به همین خاطر با تمام توان به میدان خواهند آمد تا برنده شوند. 

گلر سرخ های ایران خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته آنالیز خوبی نسبت به حریف داشته ایم و به شناخت خوبی هم رسیده ایم. با نتیجه خوبی که در تهران گرفته ایم امیدواریم در بازی برگشت هم بتوانیم به پیروزی برسیم و با سه امتیاز به تهران برگردیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.