سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر نماینده امارات گفت: به نظرم الوصل یکی از تیم‌های خیلی خوب گروه است که بازی فردا را برایمان سخت خواهد کرد.

برانکو: الوصل دو راه بیشتر پیش رو ندارد/ کار پرسپولیس همیشه بردن است

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست پیش از بازی پرسپولیس مقابل الوصل امارات در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: دومین بازی خود را با این تیم انجام می دهیم که می تواند سختی های خاص خودش را داشته باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: دومین بازیمان را در حالی باید مقابل الوصل انجام دهیم که می تواند جنبه های مثبت و منفی زیادی را به همراه داشته باشد. به نظرم الوصل که تیم بسیار خوبی است دو گزینه بیشتر ندارد. اگر بازی را ببازد از صعود به مرحله بعدی رقابت ها بازمی ماند. اما اگر برنده بازی شود این شانس را خواهد داشت که به مرحله بعد صعود کند.

وی در خصوص حریف پرسپولیس ادامه داد: الوصل تیم بزرگی است. به نظرم تیمی است که بهترین سازماندهی را دارد و برنامه های پیش رونده مناسبی دارد. آنها تا همین چند وقت پیش گزینه جدی قهرمانی در لیگ امارات بودند. الوصلی ها بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارند که در کنار نفراتی همچون کاسیاس، مندز و لیما می توانند خطرسازی کنند.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه تصریح کرد: در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسان پیش رو نداریم. تمام تیم ها برای بردن به میدان می آیند اما هدف اصلی ما همچون همیشه کسب حداکثر امتیاز در این بازی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: خوشبختانه همه بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

برانکو ایوانکوویچ در مورد فشردگی بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مدت زیادی است که بازی هایمان را در فاصله های زمانی بسیار کوتاه انجام می دهیم اما برایمان مهم است که حضور قدرتمندانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و با توجه به همین حضور و نگاه ویژه هواداران و خودمان به این بازی ها هیچ گونه خستگی و فشردگی را قبول نمی کنیم و با تمام قدرت و نهایت انگیزه پیش می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور زودتر از موعد کاروان این تیم برای بازی با الوصل در دبی امارات افزود: اهمیت ویژه ای برای بازی با الوصل قائل هستیم، به همین خاطر چند روز زودتر آمدیم تا برنامه های غذایی بازیکنان و همچنین تمرینات لازم را در آب و هوای دبی برگزار کنیم. هدف مان رسیدن به حداکثر امتیاز است و لازم بود تا ابزار این موضوع را فراهم می کردیم. این بازی یکی از مهمترین بازی های ما در مرحله گروهی است.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که شناخت لازم را از فابیو لیما مهاجم گلزن الوصل کسب کرده اید، گفت:  او چند بازی مصدوم بوده است و فکر می کنم حالا در شرایط خوبی قرار دارد. لیما و کیاهو بهترین بازیکنان الوصل هستند و حضورشان در ترکیب این تیم سرنوشت ساز است و کاملا نکات فنی را به بازیکنان خودی برای رویارویی با این تیم گوشزد کرده ایم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: الوصل چند هفته ای در رقابت برای قهرمانی در لیگ امارات تکاپو داشت شاید اگر آنها با بدشانسی مقابل العین، النصر و الوحده نمی باختند شرایط شان فرق داشت. همین موضوع باعث شد تا نتوانند در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا چه هدفی را برای سرخپوشان در بازی های این فصل تعیین کرده، اظهار داشت: افتخار بزرگی است فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا آمدیم اما باید بگویم هدف ما محدود نیست و می خواهیم با انگیزه و اهدافی که داریم بار دیگر به نیمه نهایی برسیم و با موفقیت در این مرحله خودمان را به عنوان فینالیست معرفی کنیم تا به هدف نهایی مان که قهرمانی در این بازی هاست دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.