جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جلسه شورای ساماندهی جوانان گفت: جوانان سرمایه عظیم نظام هستند، پس باید برای نشاط و سرگرمی آنان با تمام وجود تلاش کنیم.

باید برای نشاط جوانان تلاش کنیم

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در جلسه شورای ساماندهی جوانان با محوریت برگزاری بازی های بومی و محلی در ایام نوروز گفت: جوانان سرمایه های عظیم نظام هستند، پس باید برای تامین سرگرمی و رفاه و ایجاد ورزشگاههای مناسب در سطح روستاها و شهرها اقدام کنیم.  

حسین جمشیدی در این جلسه که با حضور نمایندگان هیئت های ورزشی بخش مرکزی و بخش عطاملک از توابع شهرستان جوین وشهرهای نقاب و حکم آباد برگزارشد،تاکید کرد: گود های کشتی ایجاد شده در سطح روستاها نیاز به سامان دهی دارد و هیئت های کشتی و مدیریت ورزش وجوانان شهرستان جوین باید نسبت به بر گزاری کشتی به صورت کشوری اقدام کنند.  

وی خاطر نشان کرد: جوانان در ایام تعطیل باید به گونه ای انرژی خود را تخلیه نمایند و برگزاری این گونه مراسم و ورزش های بومی محلی همچون کشتی باعث ایجاد نشاط و شادابی و همچنین جذب جوانان می شود که باید دستگاههای فرهنگی از  امکانات به وجود آمده برای کارهای فرهنگی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در اینگونه  مراسم می توان قلوب را به یکدیگر نزدیک کرده،  اتحاد و همدلی را دربین جوانان به وجود آوریم.  

جمشیدی اضافه کرد:  نیروهای نظامی و انتظامی باید مواظب افراد سود جو  دررابطه با جمع شدن جوانان در میادین ورزشی که محصور نیست باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.