معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که ریاست مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی را بر عهده داشت، گفت: اختلافی با رسول خادم نداریم و تلاش می‌کنیم از این به بعد بیشتر از کشتی حمایت کنیم.

داورزنی: به لحاظ همسویی اختلافی با خادم نداریم/ سعی وزارت ورزش حمایت کامل از کشتی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی پس از جلسه مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خادم چندی پیش طی بیانیه‌ای از سمت خود استعفا داد اما دوستان حاضر در هیات رییسه روز گذشته اعلام کردند با استعفای خادم مخالف هستند. حسب وظیفه نیز مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی امروز (دوشنبه) تشکیل شد و دوستان حاضر در مجمع به اتفاق آرا با استعفای خادم مخالفت کردند و از او خواستند به کار خود ادامه دهد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش نیز پیش از این مخالفت خود را با استعفای خادم اعلام کرده بود. مجمع هم با این استعفا مخالفت کرد و اعضا در تلاش هستند با خادم صحبت کنند تا او به کارش ادامه دهد.

وی درباره صحبت‌های خادم مبنی بر اینکه به دلیل عدم حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان استعفا داده است خاطرنشان کرد: یک سری بحث‌ها درباره حمایت وزارت ورزش از فدراسیون کشتی مطرح شد اما باید بگویم سعی وزارت ورزش حمایت کامل از رشته کشتی است. اهالی کشتی و مردم مطمئن باشند که کشتی به عنوان یک رشته پرافتخار و ورزش اول ایران و رشته‌ای سنتی و ایرانی مورد حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان است و تا آنجا  که می‌توانیم به مسائل و مشکلات کشتی رسیدگی می‌کنیم و به لحاظ مالی نیز سعی‌مان حمایت حداکثری است.

داورزنی در ادامه درباره علت عدم تخصیص کامل بودجه فدراسیون کشتی علی‌رغم رسیدن به روزهای پایانی سال گفت: وزارت ورزش تا این لحظه 77 درصد از اعتباری را که با فدراسیون کشتی تفاهم کرده بودیم پرداخت کرده است. طی این هفته و هفته آینده نیز تا آنجا که بتوانیم از باقی مانده بودجه فدراسیون کشتی را پرداخت می‌کنیم. قطعا وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های فدراسیون کشتی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 حمایت خواهد کرد. از دوستان می‌خواهم اجازه بدهید در فضای همدلی و توام با انسجام این گونه موارد را حل کنیم. دغدغه همه ما حفظ اعتلای کشور و کسب افتخار در جهان است و همه باید در این راه کمک کنیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره صحبت‌های خادم در مجمع و ا ینکه اعلام کرده بهتر است فردی به جای او سکان هدایت فدراسیون کشتی را به دست بگیرد تا همسو با وزارت ورش باشد گفت: اختلافی به جهت همسو یا غیر همسو بودن با خادم نداریم. ما تمام تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون کشتی انجام دادیم و از این بابت هم سعی می‌کنیم بیشتر از این‌ها حمایت کنیم.

داورزنی در پایان در پاسخ به سوال ایسنا که آیا با همه این اوصاف فکر می‌کند خادم به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: ان‌شاءالله خادم بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.