نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات درحالی با پیروزی آبی ها به پایان رسید که هواداران نماینده ایران ظرفیت ورزشگاه را تکمیل کرده بودند.

پیروزی استقلال برابر العین در نیمه اول با یک پنالتی مشکوک

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال استقلال و العین در مرحله مقدماتی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. مامه تیام(۴۱ - پنالتی) برای استقلال گل زد.

بازی با حملات استقلال آغاز شد و شاگردان شفر با حمایت تماشاگران پرشور خود سعی در باز کردن دروازه العین داشتند اما حملات  این تیم آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه مهمام اماراتی را با خطر جدی مواجه کند. 

در دقیقه ۲۴ تیم العین صاحب بهترین فرصت خود شد که ضربه مهاجم این تیم با یک شوت راه دور توسط حسینی دفع شد که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی کرنر شد. 

در دقایق پایانی نیمه اول استقلال با حفظ توپ سعی در نزدیک شدن به دروازه العین را داشت که در دقیقه ۳۹ فرشید اسماعیلی با حرکت به سمت محوطه جریمه حریف از داور هنگ کنگی یک ضربه پنالتی گرفت. هر چند العینی ها اعتقاد داشتند این ضربه پنالتی نبوده  است اما بالاخره در دقیقه ۴۱ مامه تیام این ضربه را به گل تبدیل کرد.

داور در حالی برای استقلال یک پنالتی مشکوک گرفت که آبی های ایران در بازی رفت قربانی قضاوت بد و ناعادلانه داور مالزیایی شدند و با دو پنالتی اشتباهی که داور برای العین گرفت پیروزی را با تساوی عوض کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.