سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: آنالیز خوبی از استقلال داشتیم چرا که اطلاعات این تیم را گرفته بودیم!

افشاگری سرمربی العین بعد از تساوی/ یکی از ایران اطلاعات استقلال را داده بود!

به گزارش قدس آنلاین، زوران مامیچ در نشست خبری پس از تساوی یک - یک استقلال تهران مقابل العین امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: به تیم و بازیکنانم تبریک می گویم که توانستند در ورزشگاه آزادی چنین نتیجه ای بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات خاطرنشان کرد:  بازی ساده ای نبود. قبلا هم گفته بودم که کار سختی برابر استقلال داریم. 

وی افزود: هنوز مشخص نیست چه تیم هایی صعود می کنند. ما چهار امتیاز داریم و باید سه امتیاز دیگر هم از دو بازی بگیریم. استقلال از حمایت همه جانبه هوادارانش بهره می‌برد.

سرمربی العین امارات در ادامه در خصوص حملات همه جانبه این تیم در نیمه دوم تصریح کرد: ما مثل هر تیم دیگری این تیم را آنالیز می کنیم. دوستانی در ایران داریم که به ما کمک کردند تا استقلال را بهتر بشناسیم.

مامیچ در خصوص عملکرد داور بازی اظهار داشت: من در بازی قبلی در مورد داور نظر ندادم. در مورد این بازی هم نظر نمی دهم. بازی راحتی برای آنها نبود.

سرمربی العین درباره جو ورزشگاه آزادی افزود: اتمسفر خیلی خوبی بود. من نمی دانم چرا برخی حرف‌ها درباره این جو می زنند. بازی با حضور نود هزار نفر جذاب است. به بازیکنانم گفتم که از بازی لذت ببرند.

وی در ادامه راجع به اینکه چه کسی از ایران  به او اطلاعات کافی را درباره استقلال داده است طفره رفت و گفت: لطفا سوال بعدی!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.