قزوین_ رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از آماده باش اورژانس قزوین برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آماده باش اورژانس قزوین برای چهارشنبه آخر سال

پیمان نامدار در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس روال ماهیانه، آمبولانس های مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در سراسر این استان مستقر شده و این آمبولانس ها در شهرستان قزوین و شهرستان های تابعه از جمله شهرستان تاکستان هم در خیابان ها و میادین پرتردد شهر مستقر می شوند.

وی افزود: سه دستگاه موتور لانس آماده خدمت رسانی به ترافیک چهارشنبه آخر سال بوده و تمام تمهیدات لازم در این زمینه درنظرگرفته شده است و امیدواریم در چهارشنبه آخر سال  مصدومی نداشته باشیم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین به تعداد آمبولانس های آماده ارائه خدمت در چهارشنبه آخر سال اشاره و بیان کرد: ۳۹ پایگاه اورژانس به همراه پایگاه هوایی برای خدمت رسانی فعال بوده که در هر پایگاه به صورت تقریبی ۵۰ دستگاه آمبولانس ارائه خدمت می دهد و در حالت آماده باش است.

نامدار یادآور شد: آمادگی لازم برای ارائه خدمات چهارشنبه آخر سال را داریم و به مراکز آموزشی _ درمانی از جمله مرکز ولایت، رجایی و بیمارستان های مراکز تروما حالت آماده باش را ارائه کرده ایم تا این مراکز به محض رسیدن آمبولانس، مأموریت های بعدی را ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.