اهواز _سخنگوی جمنا خوزستان گفت: اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان، خواست عمومی است و از شأن و جایگاه مدیران پاکدست کم نمی‌کند.

قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان یک خواست عمومی است

به گزارش قدس آنلاین، سید کریم حسینی با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار کرد: طبق اصل ۴۹ و ۱۴۲ قانون اساسی، اموال مسئولان باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه این طرح را نباید قانون جدیدی دانست، افزود: با توجه به اینکه کشور ما باید بر اساس آموزه‌های دینی اداره شود، انتظار می‌رود مسئولی که بر یک مسند تکیه میزند و منصبی را تقبل می‌کند در ابتدای ورود و در زمان خروجش از آن مسئولیت، بر اموال ودارائی‌هایش بجز دستمزد قانونی، چیزی اضافه نشود و اگر هم اموالی اضافه شد، مورد سؤال قرار گیرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان، خواست عمومی است، عنوان کرد: اگر برخی افراد بر این باورند که این طرح موجب بدبینی مردم نسبت به مسئولان می‌شود، اشتباه می‌کنند بلکه مردم انتظار داشتند که این طرح از سال‌های قبل اجرا می‌شد.

وی گفت: این واقعیت وجود دارد که در سال‌های گذشته شاهد سو استفاده برخی مسئولان و افراد منتسب به آن‌ها بودیم که از رانت مناصب خود بهره بردند.

حسینی با تاکید بر اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به افزایش اعتماد مردم کمک می‌کند، افزود: مردم قطعاً به این بلوغ فکری رسیده‌اند که در هر حکومتی که ممکن است افرادی متخلف و رانت‌خوار وجود داشته باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: نظارت و برخورد با متخلفان به هیچ وجه از شأن و جایگاه مدیران و مسئولان پاکدست کم نمی‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.