نشست نوبت عصر امروز مجلس برای بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

بیگی: وزارت راه آتش به خرمن اعتماد مردم نسبت به مسؤولان انداخته/آزادیخواه: چه اشکالی در کار است که وکلای ملت ۳ بار استیضاح‌تان می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، نشست نوبت عصر امروز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ۹۶) پارلمان که به منظور بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است، دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

نمایندگان قرار است در جلسه امروز با استماع نظر موافقان و مخالفان استیضاح وزیر راه و همچنین اظهارات عباس آخوندی به استیضاح یا عدم آن رای دهند.

، در نوبت صبح امروز وکلای ملت با بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر کار با ۱۲۶ رای مخالف، با استیضاح وی موافقت نکردند.

بیگی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی:

نماینده تبریز گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم بر کارآمدی و پاسخگویی کارگزاران نظام انداخته و قرینه ها و شواهد متعددی از راه می‌‌رسد که این ناتوانی و عدم کارآمدی را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه در موافقت با استیضاح آخوندی:

نماینده مردم ملایر در موافقت با استیضاح وزیر راه گفت: وزیر راه باید تأمل کند و ببیند چه اشکالی در کار است که سه مرتبه کارش به استیضاح کشیده شده است، شنیده می‌شود خود او نیز علاقه‌ای برای ادامه کار ندارد.

مرادی در جلسه استیضاح وزیر راه:

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی چند بار با نمایندگان برای حل مشکلات مردم جلسه گذاشتید و کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.