نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آقای آخوندی هنر داشت، در پنج سال اخیر طرح مسکن مهر را تمام می‌کرد؛ نه اینکه سرمایه‌های ملی را از بین ببرد.

اگر آخوندی هنر داشت در این پنج سال مسکن مهر را تمام می‌کرد

به گزارش قدس آنلاین،  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با استیضاح عباس آخوندی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای سومین بار و از باب نظارت انجام می‌شود، اظهار داشت: در قاموس حکومت علوی، شدیدترین برخوردها با اشرافیت می‌شود و همیشه حق با مردم است و زمامداران محکوم هستند؛ مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وی با طرح این سؤال که چرا آقای آخوندی با اغنیا و ثروتمندان حشر و نشر دارد، خطاب به وزیر گفت: بحث ما شرکت‌های بی‌شمار و پیمانکاری‌های شما و خانواده‌تان نیست؛ بحث ما بر سر حلال و حرام است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن روزی که دولت ما به کاخ‌نشینی عادت کند و آن روزی که مجلسیان ما خویِ کاخ‌نشینی پیدا کنند، باید فاتحه ملت را خواند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با طرح این سؤال که مسئولیت حوادثی مانند قطار و هواپیما بر عهده کیست، به وضعیت نابسامان مسکن مهر اشاره کرد و گفت: اگر آقای آخوندی هنر داشت، در پنج سال اخیر مسکن مهر را تمام می‌کرد؛ نه اینکه سرمایه‌های ملی را از بین ببرد.

وی افزود: در این پنج سال حتی یک آجر بر روی آجر کارگران و محرومان گذاشته نشده و حتی سال ۹۵ بدترین آمار تولید مسکن را در ۱۵ سال اخیر داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.