ایلام-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و توطئه ها و ترفندهای دشمنان نتوانسته آسیبی به نظام ما وارد کند.

دشمنان قادر به رویارویی با نظام جمهوری اسلامی نیستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار رمضان شریف امروز در گرامیداشت یادواره شهدای ۵۰۵ محرم شهرستان دهلران تصریح کرد: امروز به برکت علم و دانش، توان و اقتدار نظامی، دشمنان قادر به رویایی با نظام جمهوری  اسلامی نیستند، این را شهدا به ما یاد دادند که چگونه می شود با ایمان و انگیزه الهی در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را شکست داد.

وی بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه است و این مهم به برکت خون شهداء، بصیرت مردم، اطاعت از رهبری و آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح حاصل شده است.

دشمن قدرت انقلاب را بخوبی می داند

سردار شریف اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام در اوج عزت و افتخار است و رزمندگان ما مستشاران قوی برای کشورهای اسلامی هستند و در کنار مردم یمن و سوریه دشمن را به عقب رانده اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن قدرت انقلاب و گفتمان آن را که برگرفته از قرآن و وحی الهی است بخوبی می داند و آن را پذیرفته است.

وی تصریح کرد: اربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس از مرزها و کشور و انقلاب جانانه در مقابل دشمنان دفاع کردند.

سپاه در کنار مردم است

وی بیان داشت:  آسایش و رفاه مردم دغدغه امام و رهبری بوده به طوری که  معظم له بارها این را به مسئولان گوشزد کرده است و سپاه در حوزه تامین رفاه و آسایش مردم همواره در کنار مسئولان است.

سردار شریف بیان داشت: ما در حوزه علمی و دفاعی به مرحله خوبی رسیده ایم، مسئولان در سایه این امنیت و قدرت باید بیش از پیش به ملت که صاحبان اصلی کشورهستند خدمت کنند.

وی بیان داشت: سپاه در حوزه محرومیت زدایی در روستاها و به ویژه شهرستان های مرزی کشور در جهت خدمت به مردم به خوبی وارد عمل شده است.

عملیات محرم در تاریخ هشتم آبان ماه سال ۱۳۶۱ با رمزمبارک یا زنیب (س) در منطقه عملیاتی موسیان با هدف آزادسازی ارتفاعات حمرین در جنوب دهلران، خارج کردن شهرهای موسیان و دهلران از زیر آتش توپخانه و تهدید و دسترسی به امکانات داخل خاک عراق آغاز شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.