سمنان- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه آماده پذیرای روزانه ۷۰هزار نفر طی ایام نوروز هستیم، گفت: بیش از ۴۰۰ مرکز اقامتی برای حضور مسافران مهیا است.

استان سمنان طی ایام نوروز روزانه پذیرای۷۰هزار نفر مسافر خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جهانشاهی ظهر سه‌شنبه در دومین جلسه ستاد خدمات سفر  با بیان اینکه این استان ظرفیت پذیرش حدود ۷۰ هزار نفر طی هر شب در بیش از ۴۰۰ مرکز اقامتی را دارد، ابراز داشت:  بیش از یک‌میلیون نفر  اقامت مسافران طی ایام نوروز در استان پیش‌بینی می‌شود که خوشبختانه از نظر اقامتی در شرایط مطلوبی قرار داریم.

وی بابیان اینکه مسافران نوروزی با سفر به استان خودرو برنده می شوند، افزود: مسافران با اقامت دریکی از واحدهای اقامتی سراسر استان وارد قرعه‌کشی خواهند شد و در این بین کسانی که مدت اقامت بیشتری داشته باشند از شانس بیشتری نیز بهره‌مند می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه این طرح از ۲۸ اسفند تا ۲۸ فروردین  به مدت یک ماه در استان برای نخستین بار اجرا می‌شود، ابراز داشت: به دنبال تغییر استان از معبر به مقصد هستیم بر همین اساس امسال سیاست کاری میراث فرهنگی برافزایش ماندگاری مسافران لحاظ شده است.

جهانشاهی در ادامه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در اجرای برنامه‌های گردشگری سهیم شوند و در راستای ماندگاری مسافران از هیچ کوششی دریغ نکنند چراکه هر مسافر می تواند با تبلیغ خود گردشگران بیشتری را به‌سوی شهرهای ما گسیل کند.

برنامه اعلام نتایج قرعه‌کشی به طور مستقیم از شبکه استانی یا یکی از شبکه‌های ملی پخش می‌شود .

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.