کرمان- رئیس ستاد نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه بودجه‌های دولتی برای ساخت مصلی کرمان بسیار کم است گفت: مصلی تا اینجایی هم که رسیده با کمک مردم و خیران بوده است.

 بودجه‌های دولتی برای ساخت مصلی کرمان بسیار کم است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام مهدی عربپور امروز در نشست اعضای ستاد نماز جمعه شهر کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: بر اساس آئین‌نامه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ستاد نماز جمعه تشکیل می‌شود و شرح وظایف تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ستاد نماز جمعه یک ستاد راهبردی مورد تاکید است و امسال هر ماه یک جلسه تشکیل دادیم گفت: جلسه معاونین ستاد بیشتر از این بوده و مصوبات ستاد برای اجرایی شدن پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه را پویاتر در سال آینده پی‌گیری می‌کنیم افزود: سه معاونت فرهنگی، پشتیبانی و امنیتی در ستاد نماز جمعه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شبستان جدید مصلی در حال احداث است و اتمام این شبستان یک ضرورت است خاطرنشان کرد: بودجه‌های دولتی برای ساخت مصلی بسیار کم است.

عربپور با بیان اینکه دولت با هزینه میلیاردی انجام شده در مصلی، تاکنون فقط حدود ۵۰۰ میلیون تومان طی این چند سال کمک کرده است گفت: اما مردم مشارکت خوبی دارند و مصلی تا اینجا هم که رسیده با کمک مردم و خیرین بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای فعلی مصلی پاسخگوی جمعیت نمازگزاران نیست افزود: شبستانی که در حال احداث است باید سریعتر به پایان برسد.

به گزارش تسنیم در نشست امروز اعضای ستاد نماز جمعه شهر کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اهدای لوح تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه کرمان تجلیل شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.