گناباد-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد  به اجرای طرح کشوری آرامش بهاری در ۶ بقعه متبرکه این شهرستان اشاره کرد و گفت: بقاع متبرکه گناباد آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند.

بقاع متبرکه گناباد آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  حسن تقوی مند  امروز چهارشنبه در محل اداره اوقاف در گفتگو با خبرنگاران  به اجرای طرح کشوری آرامش بهاری در ۶ بقعه متبرکه این شهرستان  از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین۱۳۹۷ اشاره کرد و گفت:مراسم  سال تحویل، سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی، خیمه کودک، عرضه محصولات فرهنگی، ایستگاه همه واقف باشیم، دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، خیمه مشاوره خانواده و برگزاری مسابقه فرهنگی و توزیع جوایز همانند سالهای گذشته در محل این بقاع اجرا می شود.

 تقوی مند افزود: خدام ثابت و افتخاری بقاع در حال آماده باش هستند و بصورت شبانه روزی جهت خدمت رسانی به زائرین و مجاورین با تمام توان در زمینه هایی از جمله  توزیع چای و آب جوش و نیز اسکان سوئیت ها، اتاق ها، آلاچیق ها و استراحتگاه ها در تلاش هستند. از زائرین همکاری با خادمین در حفظ و حراست از فضا های سبز محوطه و نظافت منطقه امامزادگان را خواستاریم.

وی گفت: در طول این طرح از  ۳ مبلغ اعزامی از خارج شهرستان و ۲مبلغ بومی نیز استفاده خواهد شد که سرکشی و نظارت این طرح برعهده اداره اوقاف و امور خیریه است.

رئیس اوقاف گناباد با توضیح اسکان در بقاع متبرکه گفت :امامزاده سید محمد عابد (ع) کاخک با ۲۲ سوئیت و ۳۴ – اتاق و یک سالن با حدود ۷۵۰ نفرو امامزاده یحیی بن موسی بن جعفر(ع) روستای کمر زیارت با دو سالن و ۶ اتاق حدود ۸۰ نفرونیزامامزاده احمد بن موسی الکاظم (ع) دهستان بیمرغ دارای زائر سرا با ظرفیت ۱۰۰ نفردرخدمت مسافرین وزایرین خواهد بود.

وی گفت :همچنین امامزاده احمد جوانمرد(ع) روستای دیسفان دارای ۲ زائر سرا با حدود ۲۰۰ نفراسکان و مرقد علامه بهلول گنابادی (ره) دارای ۲ سوئیت و ۳ اتاق با ظرفیت ۲۵ نفر اسکان وامامزاده یحیی (ع) روستای محیی آباد دارای ۲ اتاق با ظرفیت ۲۰ نفراسکان در خدمت مسافرین است.

وی با اشاره به نیاز شدید برخی بقاع به گسترش برخی خدمات افزود : دست خیرین بقعه ساز و واقفین خیر اندیش را به گرمی می فشاریم تا جهت رفاه بیشتر میهمانان و زائرین نسبت به ساخت سوئیت، سایبان، آلاچیق و امکانات دیگر رفاهی اقدام شود و برای کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن ۶-۵۷۲۲۴۱۳۵ آماده پاسخگویی به مسائل هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.