رشت- معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه حادثه ای مبنی بر مصدومیت شهروندان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اعلام نشد.

در چهارشنبه آخرسال هیچ مصدومی در رشت نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی پاسخگوی بالغ بر ۵۵۰ تماس شهروندان بوده است که از این تعداد ۵۲ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان پوشش داده شد که به ترتیب شاهد کاهش ۵۰ درصدی تماس ها و افزایش ۳۳ درصدی حریق و حوادث نسبت به سال ۹۵ بودیم.
مومنی  با بیان اینکه شب گذشته ۳۱۰ آتش نشان و افسر ارشد در ۱۳ ایستگاه آتش نشانی بهمراه ۶۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و همچنین کادر اداری در آماده باش کامل بوده اند، افزود: جهت پوشش سریع تر حوادث و رخداد های احتمالی علاوه بر ۱۳ ایستگاه آتش نشانی؛ آتش نشانان بهمراه خوردوهای امدادی در ۱۰ نقطه پر ترافیک شهر مستقر و سه دستگاه موتور سیکلت با تجهیزات اطفایی در حال گشت زنی بودند.
مومنی با اشاره به ۴ مورد حریق منزل مسکونی و یک مورد حریق تجاری، گفت: تنها در یک مورد که علت آتش سوزی آبگرمکن منزل مسکونی بوده ، مابقی آتش سوزی ها سقوط بالن آرزوها بر روی بالکن و سقف منازل مسکونی و انبار تجاری بوده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به آتش گرفتن دو اصله درخت در آتش بازی های شب گذشته ، بیان داشت: خوشبختانه با توجه به مجاورت درختان با سقف منازل مسکونی؛ گشت زنی آتش نشانان و اعزام سریع به محل حوادث، آتش بلا فاصله مهار و از گسترش آن پیشگیری شد.
وی در ادامه به گزارش ۴۵ مورد حریق ضایعات اشاره داشت و گفت: در این آتش سوزی ها آتش زدن ضایعاتی همچون مبلمان، لاستیک و چوب مشاهده می شد که به جایی سرایت نداشت.
مومنی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه حادثه ای مبنی بر مصدومیت شهروندان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اعلام نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.