​ایلام- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: هتل ها، مسافرخانه ها و واحدهای اقامتی ایلام در ایام نوروز ۹۷ هیچگونه افزایش قیمتی در خدمات خود ندارند.

عدم افزایش قیمت هتل ها و واحدهای اقامتی ایلام در نوروز

عبدالمالک شنبه زاده روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هتل ها و مسافرخانه های ایلام خدمات خود را به صورت تخفیف ۲۰ درصدی به تورهای گردشگری ارائه می دهند، اظهارداشت: برای راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام شهرهای استان نصب شده و در مبادی ورودی هر ۱۰ شهر استان در کیوسک های راهنمای این اداره و همچنین در پایگاه های پلیس راه و هلال احمر اقلام تبلیغاتی و راهنمایی مسافرت بین مسافران توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سه موزه قلعه والی، کاخ فلاحتی و موزه باستان شناسی دره شهر در جنب شهر باستانی دره شهر از روز شنبه ۲۶ اسفندماه در بین مسافران و گردشگران نوروزی اقلام تبلیغاتی و بروشورهای راهنمای گردشگری را توزیع خواهند کرد، افزود: روستاهای هدف گردشگری نیز پذیرای تورهای مسافرتی هستند و در کنار خانه های بوم گردی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و خوراکی های محلی نیز برای مسافران عرضه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام به برگزاری جشن نوروزگاه در استان از ۲ تا ۹ فروردین ماه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در راستای جشن نوروزگاه در قلعه والی، ۴۰ غرفه صنایع دستی با معرفی زندگی عشایر، عرضه صنایع دستی، خوراکی های محلی و ... برای گردشگران و مسافران نوروزی عرضه می شود.

شنبه زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و خوراکی های محلی در همه شهرستان ها، بیان داشت: برنامه های فرهنگی در شهرهای مهران، دهلران، آبدانان، چرداول و دره شهر با حضور گروه های آئینی برگزار می شود.

وی یادآور شد: گروه های آئینی، در کانون های جمعیتی همچون اماکن مذهبی، تاریخی و ... حضور یافته و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.