هفته گذشته و در جریان برگزاری کنفرانس سالانه GoforIsrael در تل آویو، مدیران شرکت های مشهور فناوری چین و رژیم صهیونیستی از گسترش همکاری های آینده خود خبر دادند.

تحرکات رژیم صهیونیستی برای تسلط بر بازار فناوری؛ سرمایه گذاری مشترک با چین

به گزارش قدس آنلاین، کنفرانس دو روزه مذکور با شرکت حدود هزار مدیر ارشد شرکت های فناوری، سرمایه گذاران و کارآفرینان رژیم صهیونیستی، چین، آمریکا و اروپا برگزار شد.

در نشست یادشده صهیونیست‌ها نسبت به کسب درآمد و سود از چین که بزرگترین اقتصاد در حال رشد جهان محسوب می شود ابزار علاقه کرد.

چین تا به حال در برخی طرح های زیرساختی رژیم صهیونیستی و همین طور در حوزه فناوری های پیشرفته و شرکت های نوپا سرمایه گذاری کرده است. رژیم صهیونیستی هم در موسسات فناوری چین سرمایه گذاری متقابل کرده است.

در نوامبر سال ۲۰۱۷ در مجموع ۱۵ شرکت صهیونیستی در حوزه های فناوری ارتباطات و اطلاعات و علوم زیستی در چین فعالیت گسترده داشته اند. Haggai Ravid مدیرعامل شرکت صهیونیستی Cukierman & Co. Investment House Ltd که در سه سال اخیر در استان شرقی جیانگسوی چین زندگی کرده است، از جمله مدیران شرکت های فناوری است که زمینه را برای حضور شرکت های دیگر صهیونیستی در چین فراهم کرده است.

از جمله شهرهای چین که صهیونیست ها به طور گسترده در آن سرمایه گذاری کرده اند می توان به پکن، شانگهای، گوانگجو و شنزن اشاره کرد و قرار است دامنه این سرمایه گذاری به شهرهای متوسط چین هم کشیده شود.

در سال ۲۰۱۷ از مجموع سرمایه گذاری های خارجی انجام شده در رژیم صهیونیستی، تنها ۵ درصد مربوط به چین بوده، اما رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش آن تا به ۱۰ و سپس ۲۰ درصد است.

بر اساس این گزارش نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته در نشست آیپک از تلاش این رژیم برای تسلط بر حوزه فناوری و امنیت سایبری خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.